• (iOS) Clash Royale koder ubegrenset med krystaller

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Clash Royale ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Clash Royale IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koder ubegrenset med krystaller ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Clash Royale 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Clash Royale - Pinterest

    Dårlig spill du kommer hele tiden med level 10 folk når du er i level 7 dritt spill!!!!!!!!!!!

    dette er egentlig grei pizza på tavle

    Clash Royale Q&A

    Veldig veldig ubalansert spill. Dette spillet 100 % betal for å vinne. det er vanskelig å oppgradere kort på grunn av lav gullbelønning og tilfeldige kort tjent fra en hvilken som helst kiste. Mitt råd fra meg: bare fjern nivåsystemet på alle kortene slik at det blir perfekt balansert. Hver gang jeg møtte nivå 14-kort, lukket jeg denne appen umiddelbart, fordi jeg vet at jeg kommer til å tape evem, men jeg hadde en god kamp mot motstanderens kortstokk.

    Helt dritt. Jeg kan ikke komme inn i spillet engang (jeg har internett)

    Slutt å tape alltid Clash Royale ... du setter ikke sammen en ideell strategi for å generere et eliksirgap og få en fordel, mens motstanderen din gjør det.

    More information. Ipod Touch · Clash Of Clans App · Super Fun Games · Ipad · Some Games · Clash Royale · Game Item · Strategy Games · Iphone

    veldig bra spill, enkelt spill og moro. har spilt dette spillet i nesten 4 år nå, og jeg liker det. Det eneste jeg ikke liker er matchmaking-systemet. Edit: Matchmaking er litt fikset.

    Bra spill, men dårlig mekanikk. Tropper har mindre enn ideell AI, og den "ferdighetsbaserte matchmaking" trenger mye arbeid. Jeg møter folk som har kort fra tre-fire arenaer fremover. Vennligst gjør noe med dette.

    Hvordan vinne du alltid på Clash Royale - Parada Creativa ...

    Ikke det samme ræva clash of clans..

    Dette spillet er kult og alt, men trofésystemet er så rigget at hvis du taper selv når du ødela begge tårnene, vil du få minus 30 trofeer eller 29 trofeer, pokker selv du kan få 32 trofeer utslettet av fremgangen din, og dette vil skje uansett hvor mange tårn du har ødelagt, spillere på høyt nivå har kanskje ikke noe problem med dette, men for lavt nivå er det absolutt det, pluss det faktum at på arena 4 eller 5 eller under, har folk en tendens til å ha prins

    Et av de beste mobilspillene

    Kistene tar alt for lang tid

    Clash Royale - Android, iOS. Gamereactor Norge serverer nyheter, livestreams, anmeldelser, videoer, trailere, skjermbilder, wiki-sider, sniktitter og

    Bra nok spill menn mann mister altfor mye Trofies da man taper

    ✌️

    Spillet er definitivt et stort pengetrekk. Og ingen strategi overhodet. Først hadde jeg en strategisk kortstokk og kunne ikke vinne. For et eksperiment kjøpte jeg alt tilgjengelig og la alt inn i en kortstokk full av de mest tilfeldige kortene jeg hadde. Ingen strategi i det hele tatt. Jeg har nå blåst gjennom 7 arenaer uten tap. Å ja, hvis du tror de holder det rettferdig. Jeg fant ut en måte å komme rundt systemet deres og få legendarer fra de siste arenaene da jeg fortsatt bare var på den andre arenaen. Spillet er feil og uforsiktig

    Spillet er lønn for å vinne til du alt maks nivå. Som ville ta 5-10 år, å spille noen kamper om dagen. Bryst er tidsbegrenset, så det er bare verdt det å spille ett spill omtrent hver 4.-12. time. Hvis du liker konkurranse, ikke kast bort tiden din eller bruk 5-10K for å nå det høyeste nivået. Men det er veldig gøy og vi skal klare det. Skulle ønske de kunne designe spillet slik at det var mindre lønn for å vinne.

    Dette spillet ble mye bedre etter at de la til 2v2-kamper, så du kan fortsatt spille uten å miste alle trofeene dine. Dette spillet er definitivt lønn for å vinne, men du trenger ikke betale for mye. Jeg kjøper alltid Pass Royale, det er veldig billig og lar deg oppgradere kortene dine ganske raskt, spesielt siden det lar deg få hver belønning fra hver utfordring. Det største problemet med dette spillet er at det er plaget med troll. Det er ikke Supercells feil, folk suger, men de gjør absolutt ingenting for å motvirke det!

    Hadde det siden det kom ut og jobbet meg opp til utfordrerrangene før oppdateringene. Jeg kom tilbake til dette spillet etter en stund. Da jeg kom tilbake på spillet la jeg merke til nye endringer; clash pass, nye kort, handel, kriger og mer. Bytter lar deg få de beste kortene ganske tidlig ved å skru over alle andre spillere. Noen av de nye kortene er alt for overveldende, det vil si at Mega Knight og elektrogiganten nesten ikke kan stoppe dem. Kriger er ikke rangbaserte. Mer penger brukt= Flere gevinster, belønninger og så videre.

    Det dumme er at jeg ikke kommer inn på grunn av oppdateringen

    Bra spill brødre

    JEG TAPER HELE TIDEN

    Jeg gir bare 3 stjerner fordi når du taper en kamp taper du 29 til 32 trofeer, men når du vinner får du bare 28 til 30 som er super ubalansert og ja, elektrogiganten må være nerf. Når han angriper, er skaden hans for stor, det er som en mini pekka som slår. Bortsett fra de to irriterende problemene, er resten bra. Vennligst fiks spillets supercelle.

    Veldig bra spill, men Clanwars er veldig forvirrende

    Spillopplevelsen er rask, rasende og uforsonlig. Til tross for noen mindre spillfeil der enheter ignorerer andre enheter, er spillingen bra. Utviklere ignorerer imidlertid kontakt fra brukere. PvP mellom brukere er veldig ubalansert. 80 % av tiden kjemper jeg over nivået mitt og taper MYE. Andre jeg har snakket med har også lignende problemer. Å få kort til å oppgradere tar lang tid, men kan ikke oppgradere, ingen penger. Da jeg startet dette spillet, var filstørrelsen på spillet 600k. 2,2 gig nå. 1 spillejobb med ubrukelige animerte bilder.

    Få en gratis eksklusiv reaksjon i Clash Royale - AndroidAyuda

    Det var moro til de gjorde det lønnsomt for å vinne. Tidligere kunne folk betale for å få noen fordeler, men spillere som meg som bruker noen få dollar her og der var fortsatt konkurransedyktige. den nyeste Pass Royale-betalingspakken endret alt dette. du kan ikke lenger konkurrere med mindre du betaler. skuffende for en mangeårig spiller som meg selv. jeg vil se etter et annet spill å spille nå.

    Clash Royale रणनीति oryk

    Det er et morsomt spill mange liker og dere er det beste selskapet jeg vet om


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :